home
 profil sbssluzby sbsmanazerstvo sbsludske zdroje sbskontakt sbs
    Našim prvoradým záujmom je spokojnosť klienta s poskytovanými službami spoločnosti založená na:

  • zhode poskytovaných služieb s jeho potrebami a požiadavkami,
  • komplexnosti poskytovaných služieb,
  • primeranej cene,
  • korektnom partnerskom vzťahu.
    Strážna služba
  • ochrana - stráženie budov, skladov, výrobných priestorov a iných priestorov v nepretržitom alebo v dohovorenom režime,
  • ochrana osôb,
  • ochrana majetku pri preprave.
    Technická služba
  • vypracovanie projektov, analýz a metodík technickej ochrany,
  • dodávka, montáž a prevádzkovanie elektrických a mechanických zabezpečovacích systémov.
    Detektívna služba
  • detektívny dohľad v obchodných domoch, hoteloch, veľkoskladoch, výrobných objektoch,
  • zisťovanie informácií svedčiacich o protiprávnom konaní fyzických a právnických osôb (krádež majetku, neoprávnené používanie cudzej veci, podvodu, sprenevery, porušovanie autorských a iných práv a pod.),
  • vyhľadávanie protiprávneho konania ohrozujúceho obchodné tajomstvo firiem,
  • zisťovanie skutočnosti, ktorá môže slúžiť ako dôkazný prostriedok v konaní pred súdom alebo správnym orgánom,
  • získavanie údajov o osobnom stave osôb, zamestnancov, previerka ich konania, plnenia služobných úloh a pod.
    Poradenstvo a vzdelávanie v oblasti ochrany a bezpečnosti
  • vypracovanie projektov komplexných systémov ochrany a bezpečnosti,
  • poradenstvo pri projektovaní a zavádzaní komplexných systémov ochrany a bezpečnosti,
  • vypracovanie projektov ochrany informačných systémov,
  • poradenstvo pri projektovaní a zavádzaní systémov ochrany informačných systémov,
  • poradenstvo pri projektovaní a zavádzaní vlastnej ochrany,
  • školenie a výcvik osôb vykonávajúcich fyzickú ochranu a pátranie,
  • odborná príprava na skúšku odb. spôsobilosti podľa zákona č. 473/2005 Z. z.,
  • poradenstvo pri vypracovávaní smerníc vlastného režimu ochrany.
    Servis a styk so zákazníkom je v centre našej pozornosti s prioritným strategickým významom. Za tým účelom sme vytvorili organizačný útvar, ktorého náplňou je práve spolupráca so zákazníkmi od prieskumu trhu, cez prípravu zákazky a zmluvné vzťahy až po prieskum spokojnosti klientov. Na základe vyhodnotenia tohto prieskumu potom prijímame a realizujeme korekčné, nápravné a preventívne opatrenia. Spolupráca s klientmi sa zo strany spoločnosti DUX s.r.o. vyznačuje týmito atribútmi:

  • zachovanie obchodného tajomstva, dôvernosť a mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach,
  • kvalitne spracované zmluvné vzťahy a podnikateľská etika,
  • dokonalá dokumentácia o výkone služieb pre klienta,
  • pravidelná kontrola a vyhodnocovanie výsledkov, realizácia preventív. opatrení,
  • vzájomná informovanosť o dosiahnutých výsledkoch,
  • ústretovosť voči klientovým zámerom,
  • lojalita, založená na vzájomnom poznaní a rešpektovaní dohodnutých podmienok.
 

Vstup do sekcie klientov